« Home | 找了六年的人~六年一直在我日記裡面出現的人六年黎一直想住這個人一直擺係心裡面的人一直為左佢而努力工作... » | 這一首歌~ 好像在說我和她的故事 在秋天的一刻遇上, 剎那間, 妳就要離開那天在咖啡店, 妳對我說要... » | 那天~ 幫浩文婆婆影了那張証件相想不到~ 証件還未收到婆婆已經不在了而那張相, 卻變了靈堂上她的遺照... » | 我第一支Prime 鏡 » | 終於~ 我的悠長假期結束左~希望呢份工我會做得好我要証明比人睇我係得既 » | 原來~ 以家既我係冇0西 信心我都唔知可以點做呢隻歌~ 好似講緊我需要既野Way back into... » | 三月尾~ 終於係非自願之下離開左呢間令人失望的公司對我黎講~ 離開是一件好事因為我實在唔想0西 時間... » | 凌晨三點幾訓唔著上黎寫 Blog收到妹妹既 Email連那些她在香港拍的照片都唔係好明點解次次返黎都... » | 情人節沒有什麼節目意外地睇左生日快樂終於喊到收唔到聲好掛住妳~~~靜允原來我從都冇停止想妳過幾日就係... » | 07 年 第一篇 Blog告訴自己要盡快考0西 D Cert再找過另外一份工和自己立約~因為知道自己... »

經過六年~
今日終於要醒了
因為明白妳係唔會再理我
我和妳是分手那天以後生活在平行線
永遠永遠都唔會再遇見
以後, 妳都唔會再係我日記上出現
答應自己, 要忘記你
今日以後, 再讓自己發亮
我要幸福

About me

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from siubo18. Make your own badge here.