« Home | 終於~ 我的悠長假期結束左~希望呢份工我會做得好我要証明比人睇我係得既 » | 原來~ 以家既我係冇0西 信心我都唔知可以點做呢隻歌~ 好似講緊我需要既野Way back into... » | 三月尾~ 終於係非自願之下離開左呢間令人失望的公司對我黎講~ 離開是一件好事因為我實在唔想0西 時間... » | 凌晨三點幾訓唔著上黎寫 Blog收到妹妹既 Email連那些她在香港拍的照片都唔係好明點解次次返黎都... » | 情人節沒有什麼節目意外地睇左生日快樂終於喊到收唔到聲好掛住妳~~~靜允原來我從都冇停止想妳過幾日就係... » | 07 年 第一篇 Blog告訴自己要盡快考0西 D Cert再找過另外一份工和自己立約~因為知道自己... » | 病﹐ 係因為全個 OFFICE 既人都傳染我~我中招﹐ 唉所以留左係屋企寫 BLOG睇過黎明的 “... » | 生日, 是越來越失落 沒有妳的身影伴著甚麼禮物也沒意思心裡面...想著妳~~~ » | 感覺~ 是越來越失落和所有東西距離很遠猶其是和喜歡的入日記寫的都是那個人點解會和那個人分開其實我真係... » | 前兩日﹐ 聽到 G.C.Gu Bi 自殺, 對我黎講係一個打擊~因為我覺得佢係一個好叻既人又有一個對... »

我第一支Prime 鏡


Keyboard
Originally uploaded by siubo18

終於買左第一支Prime 鏡~
隨便甘影左我勁污穢不堪的 keyboard

工作一切還好~
起馬覺得自己係做緊一個 I.T 人先

年尾應該會去加國一家團聚
真的很期待

About me

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from siubo18. Make your own badge here.