« Home | 凌晨三點幾訓唔著上黎寫 Blog收到妹妹既 Email連那些她在香港拍的照片都唔係好明點解次次返黎都... » | 情人節沒有什麼節目意外地睇左生日快樂終於喊到收唔到聲好掛住妳~~~靜允原來我從都冇停止想妳過幾日就係... » | 07 年 第一篇 Blog告訴自己要盡快考0西 D Cert再找過另外一份工和自己立約~因為知道自己... » | 病﹐ 係因為全個 OFFICE 既人都傳染我~我中招﹐ 唉所以留左係屋企寫 BLOG睇過黎明的 “... » | 生日, 是越來越失落 沒有妳的身影伴著甚麼禮物也沒意思心裡面...想著妳~~~ » | 感覺~ 是越來越失落和所有東西距離很遠猶其是和喜歡的入日記寫的都是那個人點解會和那個人分開其實我真係... » | 前兩日﹐ 聽到 G.C.Gu Bi 自殺, 對我黎講係一個打擊~因為我覺得佢係一個好叻既人又有一個對... » | 我想, 我想離開這裡我想我需要更多的錢我想我係公司會俾人重視我想....我要做律師 » | 失落.. 是因為唔見左張SD Card失落.. 是因為工作沉悶更失落..是因為妳逃避我非常失落..是... » | 終於影到一輯靚相心情興奮開心左幾日~~ 哈哈哈哈~勁無聊~~http://www.imagestat... »

三月尾~ 終於係非自願之下
離開左呢間令人失望的公司

對我黎講~ 離開是一件好事
因為我實在唔想0西 時間
同埋想要返一D Respect
尊嚴, 自信

很努力甘考埋D cert
但又考慮緊轉行
偏向金融~~


好想, 好想你會在我身邊鼓勵我
你生日個日, send 了個 MSG 比你
雖然, 我知道你唔會再覆我
又唔知你有冇改電話
但~ 我仍會在你每個生日, 跟你說一句 ........ 生日快樂
希望, 個天會可憐我.. 可以, 給我再一次見到你
想你想到太孤寂了

About me

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from siubo18. Make your own badge here.