« Home | 我第一支Prime 鏡 » | 終於~ 我的悠長假期結束左~希望呢份工我會做得好我要証明比人睇我係得既 » | 原來~ 以家既我係冇0西 信心我都唔知可以點做呢隻歌~ 好似講緊我需要既野Way back into... » | 三月尾~ 終於係非自願之下離開左呢間令人失望的公司對我黎講~ 離開是一件好事因為我實在唔想0西 時間... » | 凌晨三點幾訓唔著上黎寫 Blog收到妹妹既 Email連那些她在香港拍的照片都唔係好明點解次次返黎都... » | 情人節沒有什麼節目意外地睇左生日快樂終於喊到收唔到聲好掛住妳~~~靜允原來我從都冇停止想妳過幾日就係... » | 07 年 第一篇 Blog告訴自己要盡快考0西 D Cert再找過另外一份工和自己立約~因為知道自己... » | 病﹐ 係因為全個 OFFICE 既人都傳染我~我中招﹐ 唉所以留左係屋企寫 BLOG睇過黎明的 “... » | 生日, 是越來越失落 沒有妳的身影伴著甚麼禮物也沒意思心裡面...想著妳~~~ » | 感覺~ 是越來越失落和所有東西距離很遠猶其是和喜歡的入日記寫的都是那個人點解會和那個人分開其實我真係... »

那天~ 幫浩文婆婆影了那張証件相
想不到~ 証件還未收到
婆婆已經不在了
而那張相, 卻變了靈堂上她的遺照相

雖然, 我和她不是很親的親戚
但每次上去食飯~ 佢都當我係一家人~
感覺係~~ 世界上~ 又小左一個對我好的人

===========================
一些事~

今日突然想到一首歌~
郭富城的未了解
曾經和那個人一起哼過的
每日的一些事情
都想和妳傾訴

郭富城 未了解

現在無緣無故 午後看夕陽竟覺得豐富
看著雲霞忙碌的蓋斜陽 忙亂時共我相符
浮雲來回難解 那陣雨或晴都不知分界
試問世上誰可一世無愁 每天都暢快
快樂笑臉我願試著試著了解困
倦冷漠片段縱是縱是費解 
在你心裡活埋明明用愛就可分解 
愛慕掛念似是散在滿地滿街
怨恨妒忌也是每日也未化解是你鎖上門牌 寫:「弧單的國界」
離開天涯 尋找邊界
共尋共尋覓到心中
那愉快放棄心那道牆 
熱望聚滿懷
離開天涯 尋找邊界
就如就如日出東方遍地派
遺忘心中的不快人生 
許多光陰已活埋沉鬱 
只因堆積未了解

About me

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from siubo18. Make your own badge here.